A megrendeléseket Magyarország egész területén házhoz szállítjuk, a megrendelés során megadott címre. A szállítás munkanapokon, 8-17 óra közötti időintervallumban történik MPL és GLS futárszolgálat által. A megrendelés elkészítésekor ki kell választani a megrendelőnek, hogy MPL vagy GLS futárszolgálattal kéri a kiszállítást.
Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.
Az MPL és a GLS a címzettek részére külön Vevőszolgálatot tart fenn, melynek aktuális elérhetőségeiről a futárszolgálatok honlapján tud a megrendelő tájékozódni.
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.
Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően, még a futár jelenlétében szíveskedjenek ellenőrizni!
A szállítási költség bruttó 1190 Ft, Magyarország területén belül, utánvétes fizetés esetén bruttó 1390 Ft (1190 Ft szállítási költség + 200 Ft fizetéskezelési költség). Bruttó 10.000 Ft-ot meghaladó megrendelés esetén a házhozszállítás díját átvállaljuk, utánvétes fizetés esetén csak a 200 Ft fizetéskezelési költség fizetendő.
Ha az ASPICO Online áruházában 14 óráig leadja megrendelését, törekszünk rá, hogy csomagját a következő munkanapon kézhez kapja. Szolgáltatásunk munkanapokon leadott, raktáron lévő termékek megrendelésére vonatkozik.
A csomag feladása napján a címzettet e-mailben értesítjük, mely tartalmazza a csomagszámot, az utánvét összegét és a futárszolgálat ügyfélszolgálatának telefonszámát, ahol a címzett egyeztethet a kiszállítással kapcsolatban.
A futárszolgálat SMS-ben tájékoztatja a címzettet a csomag kézbesítésének reggelén. A szöveges üzenet tartalmazza a csomagszámot, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl.: 8-11 óra között) és az Ügyfélszolgálat telefonszámát, ahol a címzett egyeztethet a kiszállítással kapcsolatban.
Csomagjai szállítását akár csomagpontra vagy automatába is kérheti. Ezt a szolgáltatást az "Adatok megadása" lépésnél legörgetve találja meg és választhatja ki. A futárszolgálat SMS-ben és/vagy e-mailben értesíti Önt, ha csomagja átvehető. Bővebb információért a szolgáltatásról tájékozódhat a futárszolgálatok honlapján.
A futárszolgálat által történő kiszállítás esetén az üzemeltető ASPICO Kft elhárít minden nemű kártérítési igényt, amely a futárszolgálat általi késedelmes, ill. meghiúsult kiszállításból ered.
Figyelem: amennyiben a csomag tartalmaz SodaCo2 cserepatront, a csomagpontra/automatába kért szállítás nem kérhető. Kérjük, hogy a címre való kiszállításkor az üres patront készítse elő, mert a futár csak az üres patron ellenében adja át a megtöltött CO2 patront.